На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Термін гарантійного обслуговування вказується на сторінці товару та може становити від 14 днів до 1 року, залежно від сервісної політики виробника.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
· якщо він не використовувався;
· якщо збережено його товарний вигляд;
· споживчі властивості, пломби, ярлики;
· розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (розкрита зарядка, зірвані стікери та пломби, потертості та подряпини, сліди забруднення на виробі) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал накладної та гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари (у тому числі сушильні камери) та витратні матеріали – поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів), повернення товару не приймається.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості:
Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
· пропорційного зменшення ціни;
· безоплатного усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) виявить, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. |